Talk to the hand

Jag har länge varit advokat för att folk ska sluta hosta i händerna. Det är så jävla äckligt, jag ber om ursäkt om ni är någon av dessa men varje gång vi andra skakar hand eller spelar volleyboll ihop så smittas jag av era bakterier och Virus. Läkare säger nu att dessa handhostare kan vara ansvariga för att folk dör genom att dessa sprider virus vidare som annars skulle ha dött av, om de inte tillåtis leva i era händer. Så hosta i armbåden där kvävs de.

Jag tycker om er ändå men ni kan väl försöka tänka på det, så ingen stackars tant trillar av pinn på grund av influensa odyl.


Kommentarer
Postat av: mum

Keep up the goood hygienic work! Bravo!

2008-11-16 @ 18:37:49
Postat av: broder handhostare

bra skrivet.. oj då nu hostade jag i min hand. nu kommer nog någon att dö

2008-11-17 @ 17:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback