Sicken kväll

Helt utan förvarning nästan, dök beskedet från högskoleprovet upp. Årets högskoleprov var något som jag snabbt släppte efter det att jag gjorde det. Jag trodde verkligen inte att det gick bra, men jag meddela att jag var 4 snäpp bättre än förra året då jag låg på medel. Den här gången tillhör jag den högsta fjärdedelaen av de deltagande alltså 75% hade sämre resultat än moi. Ville bara skryta lite - nu är det slut med det.

In other news, för att fira mitt fasta jobb valde jag att festa på den nya Fig & Almond chokladen - snacka om besvikelse. Jag gillar inte lakrits och det är precis vad den smakar, så om någon vill ha så finns det lite här. Det är en fin förpackning dock.



Imorgon kommer min allra bästa polare hit och vi ska götta oss med en riktig Stockholmsdag med muséum och brunch.

Kommentarer
Postat av: gran

Tilda du är bara så otroligt duktig och en riktigt skön goding - kvalitet rakt igenom

2008-11-20 @ 22:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback